Scroll Top

Servicii integrate de Management de Contract

Sunt prestate de o echipă multidisciplinară compusă din avocați, economiști și ingineri pentru activități de consultanță, asistență și reprezentare în următoarele categorii principale de servicii:

Management de Contract
  • gestionarea permanentă a corespondenței cu Beneficiarul, Supervizorul și orice alte părți-cheie implicate în proiect, pe toată durata Proiectului
  • analiză, consultanță și asistență în implementarea interpretărilor contractuale și legale a Contractului
  • elaborarea și revizuirea tuturor documentelor de poziție contractuală legală, opinii, analize, notificări, puncte de vedere
  • identificarea potențialelor revendicări si dispute
Planning (Program de Execuție)
  • analiza Programului inițial de Lucrări (PoW), a oricăror versiuni revizuite ale PoW până în prezent și a altor documente contractuale relevante cu impact asupra planificării și monitorizării PoW
  • elaborarea, monitorizarea și revizuirea PoW în conformitate cu mecanismele contractuale
Managementul Modificărilor (Variațiilor)
  • asistență în elaborarea Variațiilor propuse de Client, inclusiv descrieri ale lucrărilor afectate, cantitați, analiză a costurilor în raport cu prețurile, ofertele contractului și alte costuri asociate
  • argumentație contractuală și legală pentru susținerea Variației, inclusiv clasificarea Variației, mecanismul de plată și impactul asupra timpului, inclusiv analiza întârzierilor sau orice alt impact asupra PoW sau asupra timpului și costurilor Proiectului împreună cu documente de suport
Managementul Revendicărilor:
  • anticiparea constantă si permanentă a oricarui eveniment care ar putea duce la o revendicare din partea Antreprenorului, analiza impactului, posibilele consecințe și acțiunile necesare conform cerințelor și dispozițiilor tehnice, contractuale si legale
  • evaluarea evenimentului pentru determinarea și evaluarea consecințelor care pot include următoarele: prelungirea termenului de execuție, costuri suplimentare (costuri directe), costuri suplimentare indirecte, profit suplimentar, pierderi de oportunitate etc.
  • pregătirea prezentării, argumentației tehnice, contractuale și legale, documentelor de suport, analiza drumului critic, analiză cantitativă, împreună cu toate activitățile relevante legate de acestea, conform strategiei stabilite și prevederilor legale și contractuale
  • redactarea și urmărirea corespondenței specifice legate de revendicare, conform mecanismelor contractuale – notificări, revendicări detaliate, revendicări actualizate în cazul evenimentelor continue, revendicare finală
Termeni și condiții site
Când accesați website-ul nostru, este posibil să se stocheze anumite informații prin intermediul browserului, de obicei sub forma de cookies. Aici vă puteți schimba anumite preferințe daca este cazul. Trebuie să țineți în vedere că blocarea unor module va face ca experiența de pe site-ul nostru să nu fie una completă si să întâmpinați anumite dificultăți de folosință